Försov mig..

Försov mig imorse, hur man nu kan lyckas med det men jag vaknade iallafall kl 12. Ringde Elsk och bad honom ta stallet så jag inte skulle komma för sent till jobbet men fick sen dåligt samvete så jag hoppade i bilen och brummade iväg.
Stressade mig igenom stallet men hann iallafall göra allt och är nu hemma.
Ska typ hoppa i bilen alldeles strax.

Min mamma hoppas du får det underbart på er tripp! ♥


Årets sista kväll att jobba ikväll. Hur nice som helst. Dessutom är det min 11e dag på raken så det ska bli otroligt skönt att kl 23.30 ikväll så är det verkligen HELG på riktigt.

Dessutom ska jag och Elsk hugga granen imorrn. YEEEEY!!

6 dagar kvar till julafton!!

Kommentarer
Monixx

Häligt med lite långledigt nu va? Det låter som att det var välförtjänt.

Jaa, nu är det snart juuul! Helt underbart ju!

Datum: 2008-12-18 Tidpunkt: 16:00:46
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0