Få timmar av sömn

Sitter här och fryser efter alldeles för få timmar av sömn.
Kunde ju såklart inte somna i natt, och Elsk var ganska pigg också, men han somnade före mig.
Det är så tråkigt när man inte kan somna.
Så just nu längtar jag tillbaka till sängen..bara en liiiiiiten stund till! Haha, men nej, det är dags att åka till jobbet. Sova får jag göra ikväll!

Ska klippa oss ikväll också, men sen blir det nog hem och sova. Inte för att man kanske kan ta igen förlorad sömn, men det kan ju vara en fördel att sova tidigt om jag ska ta mig upp imorgon också.

16 dagar kvar till julafton...

Kommentarer
Mamma...

Jaha.. Då hade vi kunnat ha pyamasparty om jag varit kvar ;-) för här är det inte mycket sova heller, bara en mjuk och len Margit!

Var uppe och eldade vid fyratiden då jag gav upp...

Kram kram och tack för i helgen!

Datum: 2008-12-08 Tidpunkt: 07:56:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0