Ännu en tidig morgon!

Sådär, nu har man gjort bort ännu en tidig morgon (04:45 ringde väckarklockan). Bara en kvar nu!
Åkte och släppte ut hästarna och jag kan lova att det var nära diket måååånga gånger. Saknade min fyrhjulsdrivna bil(helst lilla sädesärlan, mamma you know the feeling). Ursch vad läskigt det var. Dessutom höll jag på att köra fast. Men jag gillar snö så vad gör man.
Pulsade upp med 3 styckna hungriga hästar till hagarna och just då kändes vägen upp väldigt lång. Var hur svettig som helst när jag var klar.
In i bilen och sen krypa tillbaka mot bättre vägar. Dvs E4 som ändå inte var så himla bra, men man slapp vara rädd för diket iaf!
När jag kom till jobbet så insåg jag ju att jag glömt kortet! Som tur var så var grinden öppen så jag tog mig in iallafall.
Har sen fått köra "min" linje hela dan och det har väl inte gått sådär superbra men det var trevligt ändå.
Är nu hemma och ska väl hoppa i duschen snart så man är klar när det är dags att åka iväg till Elsk´s chef på firmafest och julbord.

Min underbara fina söta världens bästa pojkvän, tack för att du "gjorde stallet" åt mig idag, du är guld värd! Det finns INGEN som du! ♥

Kommentarer
Monixx

Vad är det du jobbar med? Det har jag undrat ett tag. Du verkar ha jobbiga tider ibland.. :-/

Snällt av din pojkvän att hjälpa dig idag då!



Ha en kanonbra lördag!

Datum: 2008-12-13 Tidpunkt: 17:17:00
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0