Livstecken

Igår fick vi internet i lägenheten!! Tjohoo!
Upptäckte precis att det går så sjukt mycket snabbare på blogg.se också nu. Det gick sååå segt förut.
Men jag skulle bara skriva några rader eftersom jag inte kluddat ner något här på ett tag.
Igår och i förrigår var mamsen här och hjälpte oss supermycket med lgh. Så snällt! Idag har Stefans kompis J varit här och hjälpt oss upp med garderoben :) Alltså det går så mycket framåt nu :) Snart ska vi hämta tv-bänken från mamma. Det lär ta ett litet tag innan den blir färdig för Stefan måste modifiera den lite men det kommer bli kung.
Sen är det bara småpyssel kvar! Väntar på en byrå också som var trasig när vi öppnade den men mamma har fixat så att Ikea skall skicka nya delar.
Nä nu ska jag ta å göra något annat :D

Kommentarer
Mamman

Så bra att jag kan vara till hjälp med någonting, det är ju oftast jag som behöver hjälp... Kram på er, det börjar som sagt bli fint hos er!

Datum: 2012-09-06 Tidpunkt: 13:46:13
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se
Lisa ĻitziƱm

sv. Nu är bakgrunden uppdaterad i alla fall så den syns lite bättre :)

Ja jag har bytt bloggportal igen! haha. Kände som att något inte riktigt stämde på blogspot ändå.. Har ändå bloggat via blogg.se sedan 2007, så känns mer som 'hemma' ;)

Datum: 2012-09-12 Tidpunkt: 19:51:49
Blogg/URL: http://lisabjernhagen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0