Inflyttningspizza

Ja idag var vi på "inflyttningspizza" för att typ träffa de nya grannarna och typ representatner från den styrelse som är nu.
Vovve fick vara hemma själv under tiden, vi tänkte att vi kunde knalla hem fort om tiden rann iväg. Det tog bara ca 40 min så det gick fint han var jätteduktig, har inte förstört något och kissade inte ens när vi kom hem?! Haha. Sötkorv.
Men iaf så hann vi bli redigt irriterade över en granne som typ kändes otroligt..blond?! Och typ..bortskämd? Nja jag vet inte men människan kan inte vara från Umeå iaf, inte med den dialekten och jag störde mig så mycket att jag ville slå något hårt i huvudet...
Bla. Ja men jag har ju halva lägenhetens värde i tvättstugan?! Say what? Antingen har man jävligt dyra kläder då, eller jävligt billiga möbler...suck. Trodde visst att nån av grannarna skulle sno hennes kläder...inte vill jag ha dom inte.
 
Vi har också haft besök av Daniel, Sara&Calle idag :) Mys. Det var himla trevligt, vi fick en fin blomma också :D
Men nu ska vi ta och fara till Johan, han skulle visst ha bakat äppelpaj...yummie!

Kommentarer
helene

jo, det har jag :) tänkte göra ett inlägg seenare!

Datum: 2012-09-22 Tidpunkt: 21:06:27
Blogg/URL: http://hellolenes.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0