Tjoho!

Tjoho nu känner jag mig bra för jag fick tummen ur och gjorde den andra labben också. Super!
Sen gjorde jag typ "testa dig själv" också. Men jag blir irriterad när det kommer frågor som man inte gått igenom i de kapitlen man läst. Det känns som att det saknas något.
Eller när det står i studieguiden "Förutom boken är det värt att du läser det här:" Men det står ju inget i boken, det finns inget kapitel som behandlar det liksom. Jaja, får göra mitt bästa och hoppas att det ordnar sig helt enkelt.
Tycker det är svårt när man inte får någon hjälp alls och studieguiderna är luddigt skrivna. Samt en del fel hänvisningar i dem..irriterande! Men, det är ju snart över..inte länge kvar nu! Bara denna kurs som är viktig, den sista får det gå hursomhelst i!

Nu ska jag inte plugga mer idag, nu ska jag kolla om det blir någon middag eller om man får svälta...

Kommentarer
Julia

sv: aah dom är sjukt nice=) nej det tänkte jag inte på, siktet var inställd på att hitta strl 38 bara ^^

Du får glida in påGina och kika efter!

Datum: 2012-05-06 Tidpunkt: 20:01:32
Blogg/URL: http://itsdare.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0