Skitmåndag

Tänkte att jag skulle ha tur idag och det bara skulle regna lite. Men istället blåser det storm! Och regnar. Suck. Det blir då ingen cykeltur då inte. Jag tänker kura ihop mig i soffan och plugga. Har dock tvättid så det måste man ju gå ut för. Åsså måste jag åka och handla det sista som fattades till salladen jag ska hjälpa mamma att göra.
Men den behöver jag inte åka och handla riktigt ännu. Först tvätt och plugg.

Jag är trött idag, sjukt trött. Måste ställa om dygnet men inte gick det något bra när ögonen satt ihop och gjorde skitont i morse.

Åsså fick jag en ytterdörr på hälsenan när jag hade foppatofflor på mig. AJ SOM FAN.

Kommentarer
Jessi Fox

de blåser här med... men solen lyser så man ska väl inte grina illa ändå :P

Datum: 2012-05-14 Tidpunkt: 11:31:19
Blogg/URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0