Sjukt tråkig kväll

Har sjukt tråkigt ikväll..suck. Borde väl göra nått vettigare med min tid än att kolla på Big Brother men jag kommer liksom inte på något och gubben sover.
Imorrn måste jag upp tidigt också, blä. Ska till arbetsförmedlingen och har ingen lust med det. Måste dessutom plugga och det har jag heller ingen lust med, men man måste ju. Vill inte ha en lika hemsk muntligt prov igen men det kommer det säkert att bli om jag känner mig själv rätt. Får blackout och kan inte prata. Suck. Hatar det verkligen över allt annat. Tur det är över snaaart!

Vill att söt ska vakna men nu är det förmodligen försent att väcka honom också. Då lär han väl inte kunna sova alls inatt och han var helt förstörd när han kom hem från jobbet. Kul. Inte.

Imorrn ska vi på bio iallafall så det är ju något roligt som händer. Också ska jag hälsa på mamma en sväng efter jag varit på arbetsförmedlingen. Och sen hänga med lillebror och Madde så jag slipper åka hem. :)

What to do, what to do. Tror fan jag ska ta mig en sväng på cykeln ändå.. :)

Kommentarer
Nathalie B

Kämpa på!



Sv: Åh, angående Oasap! Giveawaysen består av credits (dollar) som dom laddar på på ditt konto - med dom pengarna kan man sedan shoppa precis vad man vill (gratis frakt med ju) så man kan alltså shoppa utan att betala en endaste krona. Om du börjar med att bli medlem och lägga upp bannern på din blogg och gör som de resterande stegen säger så lär du ha pengar på kontot inom bara några dagar!

Det står även mer om det på själva sidan, bland annat att man måste ta bild på sig med varan och så vidare, det är bara att läsa på mer där. :) Jag tycker det verkar jättesmidigt, hoppas att det funkar som jag trott!

Datum: 2012-05-31 Tidpunkt: 23:55:44
Blogg/URL: http://schreienzuzammenallein.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0