Bra och dålig dag

Har både varit en bra och dålig dag idag.
På plus-sidan så måste det nämnas att jag fick en kaffe-surr stund med finaste AK idag! Det var verkligen på tiden och måste absolut göras om!!
Sen fick jag även åka lite Honda ikväll, träffade på Henke på Statoil vilket alltid är trevligt(att träffa han alltså!) sen åkte vi och surrade lite med Sara&Daniel också :)

Minussida..plugg! Mitt prov har inte blivit rättat ännu och jag kan inte boka det muntliga innan det är rättat. Går ju som på nålar.
Också A-kassans beslut, känns drygt, och tråkigt. Vill inte hålla på med sånt tjafs. Men av folk som kan så verkar det ju som att de har bedömt fel så det kanske går att få igenom en överklagan, förhoppningsvis. Ska få prata med en handläggare imorgon så jag vet hur de har tänkt, då är det ju lättare att bemöta i det man ska skriva när man överklagar också!

Imorrn öppnar Netonnet i Umeå och jag vill åka dit. Såg att de har riktigt bra pris på en sak vi tänkt köpa när vi flyttat! Får se om den är kvar när jag tar mig dit, känner att jag nog vill vara hemma tills jag fått prata med A-kassans handläggare så man har alla papper framför sig.

Också måste jag plugga lite till också. Det är dock inte mycket kvar, det är bara en fråga kvar resten i kapitlet ska bara läsas. Sen labb och prov! Blir nog färdig i helgen och kan ägna resten av tiden till att repetera, nästan enligt plan!!

Note-to-myself. Sluta stressa upp dig över saker du inte kan påverka. Man mår bara piss då. Typ som plugget..

Kommentarer
Art By Tina - Konst & Fashion

Död snö, den har jag nog aldrig sett. Måste kolla upp.

Datum: 2012-05-24 Tidpunkt: 09:03:20
Blogg/URL: http://trueborn.blogg.se/
helene

åh, tack, emma :D blev riktigt nöjd! speciellt när jag såg hur glad han blev :)

Datum: 2012-05-24 Tidpunkt: 21:16:51
Blogg/URL: http://admin.nextinfashion.se/helenes



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0