Torsdag

Idag är det torsdag och jag är jättetrött! Igår blev Polon fixade och jag kom hem ganska sent.
Sen skulle jag bara göra färdigt sista frågan och lämna in, men du upptäckte jag att de ville att man skulle förklara i ord hur man tänkt också och inte bara skriva själva lösningarna så då fick jag ju sätta mig med det i typ flera timmar jag var nog klar precis innan det skulle lämnas in!! Dessutom har jag ingen aning om hur jag tänkt eller vad den regeln jag använt heter, morr.. Jaja. Wish me luck liksom.

Skall sätta mig nu en stund och läsa igenom om nästa kapitel och sen försöka räkna på lite. Det ska lämnas in på fredag och då är jag ju inte hemma så jag borde ju försöka vara klar tidigare för jag är inte så säker på att jag har internet som fungerar i Borga direkt..dessutom har jag ingen lust att räkna matte där.

Menmen, jag är så sjuukt trött, jag vill bara sova, har inte någon lust att sitta och läsa/räkna idag. Ska försöka sitta ett tag nu iaf sen ska jag åka och handla kyckling och hämta ut de andra böckerna så då får jag ett litet avbrott iaf!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0