Längtan

" Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone
You're a liar, you're a cheater, you're fool
Well that's just like me yoohoo and I know you too
Mr. Perfect don't exist my little friend
And I tell you it all again, and I do it again
Counting all the assholes in the room, well I'm
definitely not alone, well I'm not alone "

Jag längtar så efter att få snöra på mig skorna och sticka iväg ut och springa med musik i öronen! Om jag bara kunde få bli frisk så skulle jag göra det på en gång! Det var så längesen..och det är så skönt för skallen! Men jag har ju fortfarande hemsk hosta som förföljer mig och väldigt ont i halsen pga det. Lite snorig också..
Så jag får väl bara längta så länge...suck!

Nu skall jag och Margit<3 sova!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0