Blääää

Ursch, idag är det inte roligt att plugga. Jag har varit så stressad hela dagen så jag har ont i huvudet och är helt slut. Bröt ihop tillslut, insåg efter Stefans lugnande och övertalande ord att jag inte skulle hinna idag. Kollade på hemsidan och om jag tolkar rätt så kan man lämna in två dagar sent! Så jag får kämpa på imorrn och sen göra labbarna på kvällen när Stefan kommer hem, eller på onsdag dag kanske.
Jag har också insett att jag inte pallar att ha 2 st 100% kurser samtidigt när jag dessutom tycker att det är så svårt så jag behöver mycket tid. Så jag har mailat och kollat om man kan flytta MaD kursen till efter sista maj, så jag pluggar en månad till helt enkelt. Och sen då såklart flytta "isär" FyA och KemA så jag inte behöver läsa dom samtidigt. Så stressad som jag varit idag var det längesen jag var..ursch!

Nu har jag kanske lyckats lösa några uppgifter på själva provet iallafall men ger upp för idag och hoppas att jag förstår bättre imorgon. Ska nog ringa min fina super-Sarah!♥ Hon är bäst på att förklara!

Tjingeling, har iaf världens bästa pluggsällskap, Margit!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0