Tisdag

Är så seg idag, kan ju bero på att vädret inte var det bästa när jag steg upp. Det är lite bättre nu iallafall men inte alls lika fint som igår. Vars är sommaren? Jag saknar den. Vill ha fint, varmt, soligt väder så man njuter av att vara ute. Nu vill man ju bara gå in, det är liksom ingen mening med att vara ute :P

Imorrn åker jag och Ulay till Paps, det ska bli spännande att se vad han tycker om det. Har honom lös mer och mer nu och han lyssnar ganska bra. Vågar dock inte ha honom lös om jag ser att det kommer folk för då är han mer intresserade av människorna än av mig tyvärr. Men en liten stund under varje promenad nästan, får han vara lite lös bakom huset och busa. Sötgubben.

Igår fick han träffa våra vänner T&D, det var roligt för oss också att träffa dom då det var ett tag sedan.

Sen har han sovit hela natten "som vanligt". Han är så duktig. :) Nu är han vaken men verkar lite trött, och småbusar lite men han kommer nog somna snart skulle jag tro.. Blir väl en promenix om en stund om han inte somnar först förstås.

Ska cykla och hämta ut mina böcker när söt kommer hem från jobbet, äntligen har de kommit. Behöver lite läsning känner jag, man blir så less på dator och tv. Så det blir perfekt :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0