Sista muntliga provet på Kemin, äntligen!!

Det gick som vanligt jättedåligt på den muntliga slutdelen men nu är den gjort och jag kan förhoppningsvis andas ut.
Jag klarade ett G iallafall och det var ju mitt mål men samtidigt är det tråkigt när man skrivit VG på alla skriftliga prov. Jag tycker att det är jättesvårt när det blir muntligt men läraren trodde att jag hade svarat på samma sätt om jag fått frågorna skriftligt. Så jag vet inte. Men det spelar ingen roll för jag behöver ju bara ett G. Det gick dock lite lättare denna gång ändå för läraren var så lugn och trevlig och matade inte på som den förra, och han blev inte arg när det inte gick bra. Huvudsaken det.

Nu är det bara att hålla tummarna att betygen kommer in i tid till VHS och att jag kommer in på utbildningen!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0