Rammstein, Globen 17/2-2012

Mamma påminnde mig om att jag glömt att skriva något om Rammstein konserten vi såg i februari.
Den var efterlängtad, vi har varit på väg flera gånger men det har aldrig blivit av och nu - äntligen skulle vi få se dem!
De bjöd på en riktigt rolig, underhållande show. Har varit på många konserter i mitt liv men ingen som denna. Hade man inte älskat musiken hade man kunnat se dem för showen, det var så jäkla läckert.

Riktig wow-känsla med andra ord, sen att de spelade låtar jag alltid velat höra live är ju inte heller helt fel.

En rolig detalj var ju att keybord-isten gick stundtals på ett löp/gå-band under tiden han spelade! haha!

Här hittade jag en recension på svd också!

Har man möjlighet tycker jag absolut att man ska ta chansen och se Rammstein!

Bild lånad från Aftonbladet.

Kommentarer
Mamma

Åh, jösses så han ser ut på nära håll, en blir ju rakt mörkrädd ;-)

Datum: 2012-06-05 Tidpunkt: 12:19:22
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0