Getaway rock festival - fredag 6 juli

Happ, på fredagen bytte vi hotell, så vi tillbringade några timmar på Ikea. Sen shoppade vi stolar på Stadium för vi hade sett så många som hade stolar på festivalområdet och vi tänkte att fan va skönt då kan man vila fötterna mellan konserterna. Nehepp, vi fick inte ta in dom! Snacka om arg man blev.
Vi såg iallafall:
 
Ministry: Jag hade aldrig lyssnat tidigare men Söt hade och ville se. Blev glatt överaskad och tyckte att det var en bra konsert :)
Municipal waste: Jag hade fått för mig att vi skulle se dom. Vet inte varför, för jag ångrade mig ganska snabbt. Inget i min smak. Tillbringade tiden i baren i stället. Såg bara någon låt.
Satyricon: Oooh så jävla bra! Bäst på hela kvällen. Grymt grymt!!!
Manowar: Pinsamt. Musikaliskt inget fel men mellansnacket så pinsamt så det drog ner hela konserten. Ursch!
 
Den här dagen fanns det några band jag ville se tidigt på dagen, men då vi inte hade fått checka in på hotellet och inte riktigt visste vad man skulle göra av bilen så sket vi i det. Det var ändå band jag redan hade sett, eller inte visste vad det var ;P Så det gjorde inte jättemycket.

Kommentarer
Mohammedi

Hej! Grym och enkel tävling, VINN KONSTMATRIAL VÄRDE 500,-
Detta vinner man:
› 1X Modelldocka
› 2X Akvarellpennor, 12st set (24st)
› 1X Fixativ
http://mohammedis.se/2012/july/tavling-vinn-konstmatrial-varde-ca-500-.html#comment

Datum: 2012-07-16 Tidpunkt: 14:44:44
Blogg/URL: http://mohammedis.se
Helene

åh, tack :) nä, fick den nyligen av pappa, blir nog nå humle elr något, men tror inte jag hinner i år ;/ haha, bara ni kommer :D vi måste då ses något innan turkiet :)

Datum: 2012-07-16 Tidpunkt: 19:10:42
Blogg/URL: http://admin.nextinfashion.se/helenes



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0