Första gången, m.m

Kan liksom inte låta bli att skriva att IMORRN FÅR VI SE LÄGENHETEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN.
Ja som ni förstår är ju längtan jättestor, den kanske blir ännu större imorgon efter att vi sett den?
Kamera och måttband skall med, och jag längtar som en tok redan. Hur ska jag kunna sova inatt?
 
Vovve och jag tog en "långpromenad" idag. Lång för att vara vovve alltså. Han fick gå lös mestadels av tiden och då säger dem ju att de inte gör något om man går längre än 5 minuter. Så vi gick i skogen och han fick springa som han ville, sen lyckades vi leta oss fram så vi kom ut ur skogen och kunde gå cykelvägen hem, då fick han gå kopplad. Innan hade vi busat lite bakom husen också. Phu, jag var ju alldeles svettig när vi kom in, det är knixigt att gå i skogen, speciellt med mitt onda knä! Men det blev ju lite "motion" idag iallafall.
 
Skall peppa upp mig själv nu. MÅSTE. Men snart i säng!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0