Snart snart

Idag har vi varit och lämnat in tapeterna och skrivit upp vilka vi valt. Dock så hade inte vi fått veta att det skulle kosta 500kr/fondvägg men skitsamma, tur vi bara valde 2! :P
Var hos tandhygenisten som grävde runt i käften på mig, känns skumt nu haha. Sen en sväng till mamma och till lillebror, Madde& Cubben =D Var där tills vi skulle åka till Tord&Monica, där fick vi middag, kaffe (massor!!) och massa surr=D Trevligt!
Sen hem, nu har vi packat. Är väl typ pass, plånbok å mobilladdare kvar ungefär. Haha.

Får som vanligt panik att jag skulle glömma nått, ungefär som när vi skulle till Södertälje hela tiden. Men, vad skulle jag kunna glömma som inte går att köpa? Typ pass å biljett ungefär :P

Aja, jag har inga solglasögon så det måste jag iaf köpa, jag hittade inga idag :( Gör så ont i mina ögon annars!!

Imorrn åker vi till Stockholm, på onsdag träffar vi Fia♥ på torsdag morgon är vi påväg!! =D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0