Mitt 2011

Man kanske skulle försöka sig på en liten årskrönika då ;) "Alla" gör ju det :P

Januari

Sprang i mina nya fina vinterlöparskor och blev kär i dom

Tappade hjulet på volvon..

Myste med Margit i min lägenhet på Haga

Tillbringade en hel del tid i mammas lägenhet med Margit!♥

Februari

Krajna-mys hos Paps

Tog skotern och åkte å grillade korv :)

Sprang alla gator i ett bostadsområde - blev utmanad av mamma!

Mars
Började åka ned till Södertälje, finns ingen bild från det. :P

Fick fina blommor av min älskling(&Tina o. Dalu!) på min födelsedag som tillbringades i Borgafjäll m. Astra IF-människor=)

Firade Paps på födelsedagen och tog kort på Zelda söt!

Flyttade in hos söt!♥

April

Fortsatte jobba i Södertälje

Hjälpte älskade Fia att flytta♥

Tog "påsk-lov" och Stefan beställde ny skoter

Tillbringade några dagar hos Paps, lillebror&Madde var också där med Cubben

Var i stallet och tog hand om den här saknade älskade fina pållen♥

Maj
Tillbringade första veckan hos Sarah&Johan i Jönkan, sen back to work i Södertälje. Inga bilder dock.

Men klippte lugg och gick på sista firmafesten!

Juni
Drog till Göteborg och gick på Metaltown med Sarah och söt. Inga bilder än en gång!

Margit-mys när mamma jobbar

Juli

Drog till Göteborg med älskade Pappa för att se Big Four!!

Sonisphere med Stefan

Fick semester!!!

Augusti

Margit spöade en grannkatt som hoppade in genom vårt badrumsfönster!

Köpte ny telefon!

Inviger nya telefonen med att fota finaste Cubben!

Tar med Stefan upp på Varvsberget..
..och fortsätter jobba i Södertälje efter semestern.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0