Längtar

Börjar längta lite efter att komma hem och komma igång med träningen igen. Det skall bli såå skönt!
Men jag måste nog kolla upp mitt knä innan jag börjar springa igen. Jag har haft så otroligt ont i det flera gånger nu på senaste tiden. Nått är inte bra..
Söt har lovat att vi skall komma igång med styrketräningen igen iallafall, han är också ganska pepp. Skönt! Också lite kondition på det så man orkar köra skoter=) Hah.

Nä jag längtar hem nu. Känns inte som att vi kommer göra något speciellt de här sista dagarna utan vi hänger mest och det känns liksom som att man bara vill att tiden skall gå fort så vi kommer hem! Det kändes annorlunda när vi var i Cairns och gjorde saker då ville jag inte hem, men nu vill jag det.

Idag har jag jätteont i huvudet. Jag har haft det sen igår då det var väldigt varmt och typ kvavt. Jag vet inte om det kanske är åska på G, tyckte vädret visade det igår..för jag har tagit både ipren och resorb och druckit massa vatten, och den går inte bort.. så jag är inte så sugen på att göra något alls idag, jag är bara trött och less liksom.

Men snart är ju tisdagen slut så då är det bara onsdag och torsdag kvar. På fredag åker vi, vi vet inte riktigt när vi åker till flygplatsen men vi ska ta en airport shuttle, och försöka få åka lite tidigare iallafall. Jag orkar inte sitta här och vänta på att få åka jag vill liksom hellre gå runt på flygplatsen och glo..

Kommentarer
Bokmalen

Ja, du gör nog rätt i att kolla upp knät. Kan rekommendera Tomas på Iksu. Han är superduktig å hittar lixom dom här "små" grejerna som man ska rätta till.

Jag visste inte att jag har svaga rump/bäcken-muskler. Men han såg det direkt å när jag gjorde övningarna han gav mig så kände jag ju att det var som han sa.

Njut av dom sista dagarna nu så kanske vi kan träna tillsammans nån gång!??

Kramen, Maria

Datum: 2012-01-31 Tidpunkt: 10:07:30
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0