Superpolo

Min snälla pappa har hjälpt mig med bilen nu! <3 tyvärr passade ju inte grejorna vi har köpt så jag får lämna tillbaka dem och sen köpa rätt saker. Ska se om jag kan få hjälp å handla dem så jag får lite rabatt kanske, för det är så hutlöst jävla dyrt! Kostar typ 700 spänn på Biltema och 2000 på Mekonomen. Inte så lite skillnad va?! Gah!

Menmen, nu är det bara att hålla tummarna att lilla superpolon går igenom besiktningen på onsdag. Huh vad jag kommer vara nervös. Sist gick det ju jättebra så..får hoppas det. Jag tycker om min lilla bil. Den är för det mesta jättesnäll!

Har knåpat på en önskelista också. Jag fyller visst år snart..tycker det är jättesvårt, jag önskar mig som ingenting nu. När vi flyttat kommer jag säkert önska mig en miljon saker men nu gör jag inte det..men jag kom på att man kan ju alltid önska sig biljetter till konserter! Jag vill alltid gå på konsert, det finns inget bättre!!! :D

Å nu ska jag sluta babbla. Men jag har ju såå tråkigt. Haha. Är ganska less på att vara sjuk...speciellt när det är fint väder!

Kommentarer
Jeanette

Sv. Vi med silverklumpar håller hårt i dem! :P



Biltemas grejer är ju värdelösa, det enda som är bra med dem är att de är billiga.

Datum: 2012-02-25 Tidpunkt: 20:16:58
Blogg/URL: http://jeeanette.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0