Otålig

Alltså, nog för att jag alltid vill att saker ska hända NYSS. Men om man skriver i ett mail att man ska maila till bla bla bla om man vill ändra studietakt. Borde man då inte åteminstone få ett svar på att mailet kommit fram? Jag har mailat 2 gånger tom, för jag skrev nog fel första gången. Plus att jag råkade skicka in via själva läroplattformen först också eftersom jag inte såg att man skulle maila.
Man tycker ju att takten borde ändras innan man skall börja kursen? Eller att man iallafall får svar att det är påväg att ändras?

Jag vet att jag är otålig men jag fullkomligt HATAR när man varken får en bekräftelse på att mailet är mottaget eller så. Alltså såna viktiga saker SKA det svaras på annars har man en värdelös support tycker jag. Och jag vet att det är helg nu, men de kunde ju ha svarat i veckan...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0