Krasslig

Är väl inte direkt piggaste människan idag. Huvva, har nog åkt på feber, har ont i halsen å slemhosta bläää.
Har hängt hos mamma medans söt varit och skruvat i min skoter. Fick kramas med Margit mys kisse<3 Tur det!

FedEx har visst varit hem hit och försökt lämna min hjälm. Jaha?! Men det stod ju att dom skulle komma kl 18 på fre. Inte idag! Sjukt. Så nu måste jag ringa imorgon och se vad de säger. Om de kanske kan tänka sig att komma snart! Och framförallt vilken dag o tid de tänker dyka upp.

På måndag börjar jag skolan. Blir ju spännande! :P Skall på Kursstart möte då. Och på tisdag ska söt på möte med låssmeden också. Bra där, håll tummarna!! :) Vore roligt om han fick börja.

Till helgen blir det att åka till Paps så han kan hjälpa mig med bilen. Tack snälla underbara Pappa du är min räddare i nöden!!! ♥♥♥

Kommentarer
helene

haha, det var gott! förstår det :( jo, det är drygt att packa, men ändå roligt när man hittar de där sakerna man hade glömt :) typ theos gamla teckningar och gamla skolarbeten och sånt! krya på dig

Datum: 2012-02-24 Tidpunkt: 00:05:16
Blogg/URL: http://admin.nextinfashion.se/helenes



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0