TGIF

Fredag, fredag äntligen fredag!!
 
Tar gårdagen först ;)
Igår var en ganska bra dag, fast jag vaknade tröttare än tröttast och kanske råkade snooza en del. Men i vilket fall så åkte jag och Ulay till bästa A-K och drack kaffe och surrade tills Stefan slutade jobbet. Då brummade vi hem och mötte upp honom, Helene&Jonthe och for hem och gjorde tacos. Lämnade vovve hos mamma(TACK SNÄLLA!) och sedan drog vi en bio! Efterlängtat och trevligt minsann. Kanske inte bästa filmvalet dock :P Total recall såg vi! Man kunde nog ha sett den hemma istället...men det är alltid mysigt att gå på bio med människor man tycker om!♥
 
Om några timmar ska jag&Ulay brumma in till stan för att plocka upp Stefan när han slutar jobbet. Då ska vi shoppa några stuffs som pappa behöver och sen brumma hem till han! <3 Lördag morgon åker jag, lillebror&Madde till Ikea, fast först ett stopp på Dollarstore! Tjohoo!
 
Har suttit och skrivit ut en inköpslista så jag inte ska glömma nått. Vore ju trist om jag kom hem utan matbord typ. Hade ju varit typiskt mig dessutom :P
 
Så ja. Det är väl min dag på ett ungefär..!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0