Onsdag idag..

Onsdag! Och jag är jättetrött. Sovit dåligt inatt och vaknade med ont i nacken för kuddarna hade ramlat ner på golvet. Mysigt?! Inte. Jag längtar så efter vår nya säng! Jag drömde inatt att jag kom hem efter en promenad med Ulay och då stod den här! Helt plötsligt sådär bara.
Vaknade iallafall när gubben skulle åka till jobbet. Så jag kravlade mig upp fast jag var dödstrött..men kunde verkligen inte hålla mig vaken, så jag la mig igen :P Sov typ en timme och det känns ju lite bättre nu men inte är man pigg inte!
 
Jag ska ta och gå ut med Ulle-bullen, sen måste jag åka och köpa fika för det har jag lovat att jag ska ta med mig till stallet. Sen åker jag dit och hälsar på bästaste K&E! :D

Kommentarer
Lisa ĻitziƱm

sv: Taack! :)

Datum: 2012-08-08 Tidpunkt: 20:55:26
Blogg/URL: http://lisabjernhagen.se
Helene

då får vi köra lasagne nästa gång :):) vi får snacka imorgon, vi ringer väl då vi är på ingång!!!

Datum: 2012-08-08 Tidpunkt: 22:55:54
Blogg/URL: http://admin.nextinfashion.se/helenes



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0