Ingen vanlig dag idag :)

Idag är det min älskade sambos födelsedag! Uppe med tuppen eftersom jag ställt väckarklockan för att hinna upp före honom och komma med frukost på sängen!
Tyvärr har något hänt med hans rygg, så han har jätteont:( ursch. Han hade ont redan i lördags men det var lite bättre igår så vi trodde nästan det gått över. Typiskt! Kul att ha ont på sin födelsedag!
 
Får se om det blir bättre när han kommer igång lite, det brukar ju vara värst på morgonen!
 
Idag kommer Paps, Krajna och ULAY!! Saknar!! Hoppas vädret är fint idag så vi kan gå och bada voffsarna! Mys!
 
Skall se om min älskling vill bli uppvaktad nu eller om han vill stå ett tag i duschen kanske. Typiskt att jag packat ner värmekudden!

Kommentarer
helene

hälsa stefan grattis :) jonthe lär väl ringa också! men vad super att det blir på torsdag, men då måste vi ju boka bio :) helst inte kl 18 utan lite senare så vi hinner ta oss in osv, mamma fyller ju år också så vi ska dit på förmiddagen :) då får vi fira stefan då också!

Datum: 2012-08-06 Tidpunkt: 10:01:43
Blogg/URL: http://hellolenes.blogg.se
helene

men tiders då :) ja, vad har vi att välja mellan? ni hade väl sett batman? och snowwhite and the huntsman? så då äre ju spiderman, cockpit, det är bara förnamnet, total recall och your sisters sister elr nåt? vi har då sett madagaskar, ice age och de andra verkar lama.. elr?

Datum: 2012-08-06 Tidpunkt: 15:14:18
Blogg/URL: http://admin.nextinfashion.se/helenes



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0