3 dagar kvar

3 dagar kvar tills vi drar till Turkiet!! Och då ska i princip allt vara färdigpackat. Helst ska det typ bara vara datorerna kvar..tror ni det kommer att gå? Skulle inte tro det..haha.
Vet egentligen inte varför jag stressar upp mig, eftersom vi egentligen har en hel månad på oss att flytta(vad vi vet iallafall) men det är ju bäst att passa på när man har hjälp och dessutom så börjar ju skolan direkt efter helgen.
Så då kan vi ju inte ha saker som behövs kvar här iallafall. Det tror jag dock inte vi kommer att ha.
 
Men jag har snart packat 30 kartonger och det är alla kartonger vi har. Jag tror inte att det kommer att räcka! Helt sjukt så satans mycket grejjor man har och jag har ändå försökt å rensa så hårt jag bara kan..dock har inte Stefan gjort det och han har sjukt mycket bra att ha grejjor också. Suck!!
 
Men det får bli i med det viktigaste i kartongerna som är kvar. Sen får väl det som går att flytta i en Ikeapåse åka i en sån.
 
Och resten får vi ta eftersom..om det blir något kvar förstås..men jag tycker att det ser ut som att det är så himla mycket opackat dock..kanske bara är jag som inbillar mig!
 
Nä, nu ska jag snart ta och börja med maten..ska ta en dusch först bara.

Kommentarer
SOFIE - It's all about rock and roll

SV: Åh vad roligt :D Manson är ju så grym!

Datum: 2012-08-20 Tidpunkt: 21:55:41
Blogg/URL: http://justanotherdevil.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0