Hejochhå

Lite smått stressad över att vi fasiken åker snart. Det blev som mycket helt plötsligt!!
Skall iaf göra en labb hos mamma imorgon, så är det kapitlet klart. Men det är ett kapitel plus en labb kvar också provet då. Jag har iofs till efter jag kommit hem på mig men jag vill ligga före!
Imorrn ska jag tvätta, packa, hinna hälsa på mamma och göra labben. Handla lite, förhoppningsvis iallafall.
Sen ska lillebror komma och övningsköra på kvällen.
Packningen är värst! Vad ska jag ha med mig?! Och VARS är mitt pass? Haha. Nejdå, det är ingen fara, det är ju här i lägenheten, NÅNSTANS! Jag har nog kanske inte riktigt packat upp hela väskan sen vi kom hem. Oops! Jaja, bara att göra det imorrn.
Men som sagt, kläder? Vad ska jag ha med mig? Vad fanken ska jag ha på mig? Ursch, vilket jobbigt dilemma. Speciellt eftersom alla kläder är så osköna just nu. Det vänder snart, det är jag säker på. MÅSTE komma igång och träna. Jag vill ha min fina cykel i fungerande skick!
Phu, eftersom det är en hel del att ta tag i imorgon så borde jag sova..snart. Men jag är inte trött :( Suck.

Jaja, tvätta, packa, plugga. Känner mig nog mest stressad över att åka in till stan imorrn. Men jag har lovat mamma och jag behöver göra labben. Så det är bara å görat! Kan dygnet skaffa sig fler timmar tack?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0