Väskan packad

Återigen så är väskorna packade och vi sitter och väntar på taxin. Den sista timmen är alltid den drygaste, man kan som inte göra nått för snart ska man ju åka, men det är då jag kommer på massor av saker jag vill/borde göra. Suck! Haha.

Lillebror är iaf firad och vi fick gott fika! :)

Sen hann vi med att träffa Jonathan och Helene också, så det blev lunch med dom på Kajutan. Trevligt.

Nu är jag megatrött, det är ju iaf bra eftersom vi jobbar förmiddag till veckan. Nu börjar det nya schemat vilket är riktigt riktigt tråkigt för vi får inte jobba med P längre som vi gillar att jobba med. Typiskt! Men eftersom vi bara går 2skift så kommer vi jobba nån vecka tillsammans iallfall det är ju tur.

I veckan ska vi nog ta oss en tripp till Kungens kurva och gå på bio tror jag. Om vi orkar..man blir ju så jäkla trött där nere på förmiddagsveckorna, blää.

Annars så längtar jag redan tills vi får åka hem igen. Hah. Inte så bra kanske :P

Också längtar jag redan liiiite efter att springa i mina knasigt roliga tåskor igen! Får se om det blir en tur imorgon om jag inte dött av träningsvärk eller för mycket spring på jobbet.. :P

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0