Typiskt

Sååå typiskt, sov som en gnu i dag, typ alldeles mega för länge, så jag är skitpigg nu! Dumt..borde sova.
Känns grymt skönt att det är torsdag imorgon jag vill att det ska bli helg!!
För då ska vi in till Stockholm och hälsa på Fia! Ska bli nice.. :) Vi ska nog gå på bio=) Åsså vi jag nog gå och shoppa lite kanske..vill gå på Gina iaf :) Såg massa fint där.. :)

Men idag gick iallafall tiden ganska fort på jobbet som tur är..hoppas den gör det tors+fre också! Sen ska jag jobba natt nästa vecka, känns megaskönt att slippa dagveckan faktiskt.

Happ, men får hoppas man inte sover bort hela dagen imorgon iaf. Måste få söt att gå och klippa sig typ NYSS.

Iaf så är han megasöt och har lovat mig att följa med på Globen Horse Show som jag ALLTID velat gå på. MEN, upptäckte att Kvelertak spelar 2 helger innan och det vill vi ju båda gå på. Så nu fick jag beslutsångest, jag vill liksom inte stanna här nere 3 helger i rad, då är vi typ borta HELA november..känns inte så skoj :P Så, trots att han är megasnäll å vill glo på hästar med mig så får det nog kanske bli Kvelertak istället! Som är roligt för oss båda.. Jag älskar verkligen konserter och Globen återkommer ju varje år så nån gång lär jag väl fara dit kanske..med nån som är mer intresserad av hästar än söt :P fast det var väldigt gulligt av honom att lova att följa med!

Nog babblat, ska spela lite patiens nu så kanske jag blir trött!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0