Meeen, inte igen

Man ska inte ropa hej för tidigt! Igår när jag vaknade så kändes hälsenan bra. Så jag "glömde" voltarena den och tog inte på stödmuppen heller. Gick bra hela dagen på jobbet MEN. Idag är den ond igen. Dumma dumma hälsena.
Jag har ingen lust att gå till någon doktor det är bara blääää. För jag tror stenhårt att den kommer laga sig själv..suck, under tiden man väntar på det är det så tråkigt, jag har ju inte sprungit ordentligt på en månad snart, och ingen annan träning blir det heller. Känner mig bara lat?! Typ. Blää. Jaja.

Har varit ner på stan en sväng idag, Bodyshop hade kundklubbsdagar. Blev visst lite mer handlat än jag tänkt, oops! Men det kan vara trevligt ibland. Sen tog vi en fika jag och söt. Fast han är nog inte 100% frisk ännu, för vi fick snabba oss hem..tråkigt!

Men nu är det bara idag och imorrn kvar och imorrn är ju faktiskt en lite kortare dag, 10-15.50 blir det för sen kommer taxin och vi får åka heeeem! Jag längtar eftersom jag var borta förra helgen. Så det ska bli skönt att komma hem även om det ibland känns skönare att stanna här nere för då får man mer helg. Menmen.

Ska fira min fina lillebror i helgen som fyllde år i tisdags!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0