Halsont

Jag som hade planerat springdag idag, också vaknar jag med huvudvärk och halsont! Helt död, sov hela dagen tills det var dax att gå till jobbet..
..gissa vem som är aspigg nu?! Jag såklart!! Fast jag har ont i halsen fortfarande..druckit massor av the!

Menmen, enda dagen på länge jag frysit på jobbet istället för svettats som en galning, så nån förkylning lär ju vara på g iaf. Trist.

Söt har lovat mig att vi ska gå på Dif-Modo på Hovet på lördag. Jag blev typ megaglad. Så jag ska boka biljetter imorrn YES! hihi.

Men nu ska jag nog spela lite Harpan så kanske jag blir trött :P

Kommentarer
Mamma och Margit

Tacka för det att vi ska ha en till myspys-Beffa-Mamma-Margit kväll! Middag du sa, film som jag ha, jamen det blir ju bra ;-)

krya på sig!

Datum: 2011-09-14 Tidpunkt: 14:36:02
AK

Nejj, ta och krya på dig nu!! Självklart ska du ta och komma och rida när du har tid och lust:) Hosse är en snart 10årig halvarab. Rena ponnyn i jämförelse med Pampas men väldigt trevlig och välskolad att rida. Jag har honom på prov fram till årsskiftet, sen får vi se vad som händer och om det blir nåt köp. Såklart vi ska hänga nån dag när du kommer hem:) Hör av dig när du är på hemmaplan och är laddad:) Massa kryapådigkramar!

Datum: 2011-09-15 Tidpunkt: 00:23:42
Blogg/URL: http://www.akheladan.blogspot.com
Jeanette

Sv. Det är Bettnessand. :)

Datum: 2011-09-16 Tidpunkt: 10:13:00
Blogg/URL: http://jeeanette.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0