Typiskt

På måndag har vi tid för synundersökning inför ögonlaseroperation, har sett fram emot det länge och varit orolig över att vi inte ska hinna få en tid innan vi slutar, eftersom vi fick tiden för förundersökningen så pass sent.
Gick i helgen in på sidan där man ska lägga beställningen, vi har nämligen förmån via jobbet och får betala via bruttolöneavdrag. Döm om min förvåning när det inte längre finns på sidan? Mailar och fick idag svar att det var för att vi slutar i december som det är borttaget från oss. Jaha? Och att jag ska kontakta de som sköter det på företaget. Jippie vad glad jag blir! Eller inte..
Så imorrn måste jag försöka hålla mig vaken så jag kan ringa när de öppnar och hoppas på att få ett bra svar på det här. Vi är ju lovade att ha samma förmåner tills vi slutar, och det verkar ju konstigt att de ska ta bort det för oss i Södertälje? Jävligt skumt. Om vi inte lyckas få det så ska jag ringa och avboka tiden iallafall, jag tänker inte betala 5000 mer än vad jag kan göra i Umeå. Då är det bättre att försöka få en tid där i anslutning till en helg så vi kan göra det hemma istället om vi måste betala "på vanligt sätt" för det blir billigare då.

Men så sjukt irri, här blev man glad för att det skulle bli billigare och dessutom gå att ordna medans vi är här nere, och sen har dom tagit bort det från oss!! Jäkla skit. Och jag som hatar att ringa folk jag inte känner...bläää!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0