Shopping & museum

Igår spenderades dagen med Fia. Det blev lite shopping och fika som senare avslutades med god middag och bio! En mysig dag i härligt väder.. vi hade tur och fick skjuts in till Stockholm så vi slapp åka tåg dessutom! :)

Idag har vi varit på museum. Söt ville på Tekniska museet. Men jag hade inte hunnit kolla upp innan vad de hade för utställningar så han blev lite besviken. Det var ganska dyrt att gå in och det enda som var intressant var NASA utställningen, fast jag tyckte den var bra. Men han hade nog trott att det skulle vara mer tekniska saker helt enkelt. Jaja, det var trevligt iallafall.

Sen gick vi på Polismuseet. Det var billigare inträde där och tur var väl det, då det inte fanns så jättemycket att kolla på men jag tyckte ändå att det var ganska kul!

Sen var vi less så vi åkte hem, vi hade egentligen tänkt ta oss upp i Kaknästornet också då Söt aldrig vart där men det sket vi i. Sen kunde man inte åka pendeln från centralen för de höll på med banarbete så det tog en evig tid innan vi var hemma. Fick åka tunnelbanan en bit och sen ersättningsbuss till Älvsjö, där fick vi vänta ett tag också innan tåget äntligen gick.

Det var skönt att komma "hem" till hotellet tillslut :P Man är ju fan folkskygg tror jag ;) less på att det är så mycket människor överallt..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0