Sådärja..

Sådärja, då har man jobbat sista natten och är till råga på allt skitpigg!! Grymt jättemega pigg! Tjohoo..eller nått. Hade faktiskt varit super om jag flygit hem nu på morgonen när jag ändå är så pigg..menmen, så blir det ju inte.
Natten gick grymt snabb, jag trodde den skulle gå segt. Men det har gått så jävla bra, för en gångs skull så det var ju nästan roligt att jobba. Men bara nästan. Men jag har haft tur den här veckan och fått jobba med nice folk!! Speciellt sista 2 dagarna :D Nu gjorde vi ett grymt snabbt ställ också, för att vara här nere..tjihoo!

Jaja, jag ska se om jag lyckas sova några timmar eller om jag får hålla mig vaken tills ikväll. Vill helst sova men om jag inte somnat före 9-10 så kan jag ju lika gärna vara vaken eftersom jag måste upp 11.30!

I helgen ska älskade Margit vara hos oss! <3 ska få träffa mamma ikväll också när hon slutar, annars jobbar hon ju hela helgen. Å imorrn ska vi till M&T och käka bullar!! Nam nam!

Happ, det var den här veckan det. Bara ca 10 veckor kvar..och 8 veckor tills nästa gång jag jobbar förmiddag!! YES!

Kommentarer
Mamma och Margit

Längtans-Längtan, var här när jag slutar, prick! JAg är snabbare än vinden hem ;-)

Datum: 2011-10-07 Tidpunkt: 11:37:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0