Nu äre klippt!

Idag haltade jag iväg till Clip och fina Angelica och fick mitt hår klippt och slingat. Så nu är utväxten borta och håret mycket kortare, det känns ovant men väldigt bra=) Nöjd som alltid!!

Sen har jag tillbringat dagen i soffan och glott på film. Min hälsena gjorde så ont så jag höll på att börja gråta när jag skulle gå från Clip till bilen och det var inte många meter kan jag lova. Så efter pappas råd proppade jag i mig ipren/voltaren och har legat på soffan. Nu känns det mycket bättre, den är öm när man klämmer på den men jag kan gå iallafall. Får fortsätta med ipren i morgon också och hoppas det inte blir värre av jobb imorrn natt.

Har iallafall sett Kyss mig, den var helt okej. Sen såg vi Walk the line, den är så bra! Och tillsist, Faces in the crowd, en thriller som var helt okej!

Så, jag har legat på soffan och sett film och söt har sprungit till tvättstugan och handlat och passat upp mig:) vilken tur jag har!!

Några timmar hemma imorgon och sen bär det iväg igen. Och jag börjar jobba redan 22. Suck! Men skönt med nattvecka!

Nästa helg får jag träffa min Sarah!♥

Kommentarer
Johanna

Du borde kanske skaffa inlägg som går att ha i skorna tills hälsenan blir bättre. Det är små "gummikuddar" som sätts i hälen och avlastar hälsenan vid varje steg. Jag köpte sådana då min sena krånglade, men hann aldrig börja använda dem innan senan blev bra igen. Jag tror inte på inlägg som permanent lösning, men om senan ska få en chans att vila så kan det vara ett bra sätt, för man måste ju gå lite ibland.

Datum: 2011-10-16 Tidpunkt: 00:15:26
Blogg/URL: http://curroergosum.ratata.fi
Mamma

Men gumman jag ahr ju sparat "Kyss mig" för våran stund!

Har du något annat tips på bra Beffa-Mamma film?

Kramas!

Datum: 2011-10-19 Tidpunkt: 21:07:42
Beffa

Jaa, mamma jag tänkte på det när jag såg den men jag vart så sugen på att se den! Hoppas det inte gjorde nått!! Crazy Stupid Love eller kanske One Day eller vad den heter..fast jag vill se Försvunnen också..och Änglagård 3!!

Datum: 2011-10-26 Tidpunkt: 23:36:57
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0