Måndag

Inte gjort mycket vettig idag alls, vaknade nämligen kl 13. Ursch så sent..men sen kom jag på att det ju faktiskt är ganska bra eftersom jag jobbar första natten ikväll. Så då kanske jag inte behöver vara så trött.

Tog mig en sväng på stan, åt frukost/lunch kanske man ska säga på Tiedermanns, mums. Sen en sväng in på HM innan jag traskade vidare till hotellet och då kom söt hem.

Har beställt vinterdäck till bilen, äntligen! Också har jag spanat australien-resa..begärt lite offerter typ. Vi vill helst att allt ska vara ordnat innan vi åker liksom, betalt och klart, inte behöva leta upp saker där typ. Utan ett färdigt "program" kan man säga. Typ flyga därifrån till dit den dagen, betalt och klart. Så man inte behöver tänka på sånt när man väl är där utan bara..uppleva!

Jaja, nu hade jag inte mer att säga. Hörs!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0