första natten av fem, snart dags för andra..

Ja nu är det strax dax att bege sig mot jobbet igen för andra natten av fem. Skönt att en är bortgjord iallafall, men så himla drygt att jobba fem nätter nu när man vant sig vid fyra. Det var dessutom en sjukt tråkig natt med väldigt lite folk och en massa jävla maskiner som vägrade fungera. Man blir så trött. Blääk.
Men jag har iallafall sovit som en stock inatt, vaknade en gång runt 14tiden men tyckte att det var för tidigt att stiga upp och somnade minsann om som tur är, så vaknade när söt kom hem strax efter fyra. Så jag är iallafall pigg!

Fick skrapa rutorna på bilen för första gången här nere imorse. Hade inte ens en skrapa. Fick en av en arbetskompis som tur är :P Kallt var det!

Men jag är verkligen inte sugen på att jobba. Haha. Jag går bara och längtar tills det är över. 8 veckor kvar!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0