Synundersökning

Var på synundersökning för att få göra ögonop tidigare idag. Det fick vi, fast inte den behandling som jag hoppats på, utan den andra, mer smärtsamma. Jaja, vad gör väl det om hundra år, jag antar att målet är värt pinan sas. Får väl försöka stå ut.. :P Det som inte dödar det härdar!
Dock så missar vi firmafesten, antar att man har för ont för att gå på den 2 dagar efteråt och det känns tråkigt. Jag hade sååå sett fram emot det. Bläk.

Annars börjar man ju vara ganska less på att vara här utan att åka hem. Och ändå är det bara 2a veckan av 4a! Shit..hoppas tiden går fort! Fast nästa vecka jobbar jag ju bara 3 dagar pga ögonopen så..det går nog fort!
Det är så lååånga veckor här, man jobbar ju 5 dagar fast man jobbar kväll, och den här nattveckan ska jag jobba 5 nätter också. Känns som att man är på jobbet jämt! :P

Men nu är det snart bara 4 veckor kvar. Varav 3 nattveckor tjohoo!!! Jag älskar nattveckorna...härligt folk och så passar det mig som nattuggla så jäkla bra!!

Aja, ska väl ta och se om jag kan jobba lite nu kanske. Börjar vara lite trött eftersom jag klev upp 12!

Kommentarer
Bokmalen

Vad kul att ni får göra operationen. Då får ni berätta hur det går för Marcus ska göra den om några veckor.

Lycka till!

Kramen, Maria

Datum: 2011-11-17 Tidpunkt: 15:24:01
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com
Mamma och Margit

Vi saknar... <3 Hoppas nu att operationen går bra och att det inte gör altför ont, åker ni på den smärtsamma båda två eller är det bara du? Och varför?

Kramas

Datum: 2011-11-17 Tidpunkt: 22:33:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0