Hemma!

Sista helgen hemma på länge. Shit vad konstigt det känns!
Jag åkte iallafall hem med 8.35 planet imorse, ursch vad trött jag var. Fick sitta med nån random kille så jag lyckades ju inte somna på planet heller. Väl i säng så kunde jag inte somna. Övertrött! :( Lyckades tillslut men när klockan ringde 13 så hade jag max sovit 2 timmar..lite seg nu kan man säga, får bli en tidig kväll.
Skulle egentligen in till stan och träffa J men det blev ändrade planer så nu sitter jag här och orkar inte göra någonting. Borde åka till Konsum men det kändes alldeles för jobbigt. :(
Söt kommer med 15.30 planet iallafall, så han är hemma om typ 2 timmar.

Imorrn ska jag umgås med min fina lillebror! ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0