Fnulat färdigt..

Nu har jag fnulat värdit på min önskelista, tror jag. Första året jag inte riktigt visste vad jag önskar mig, annars brukar jag ju ha en miljon saker jag vill ha, höhö. Men den blev ganska lång tillslut ändå..mycket böcker dock! :)
Nu försöker jag få Stefan att vakna nån gång, jag har ett samtal jag vill ringa när det är tyst å lugnt å ingen som snarkar åsså hatar jag att tala i telefon när jag inte är själv men naturligtvis vill han sova i evigheternas evighet. Dessutom är jag hungrig! Vill ha lunch men vi börjar jobba snart så det blir nog inget av det..suck!

Kändes som att helgen var ganska lång trots allt, kanske för att vi inte flög hem. Nu väntar 3 kvällars jobb innan det är dax för ögonoperationen, hoppas kvällarna går fort. Jag vill bara att det ska vara över så jag slipper vara nervös, haha!

Jaja, ska försöka få upp karln ur sängen nu..kanske vore en bra ide!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0