Vårruset Jönköping

Det blev ett blött Vårrus i år. Det spöregnade på vägen dit, var uppehåll under tiden vi sprang men man var ju blötare innan loppet än efteråt. Kallt!
Blev som vanligt mest bara sur över alla som stannar och går MITT i vägen så man själv måste kuta om där det är knöligt och hemskt. Blää!
Hade en liten förhoppning om att kanske, kanske kunna springa snabbare än förra året. Men icket!! Det gick alldeles för långsamt, framförallt den första kilometern när man i princip gick..Nya tag!

5km, 32.02min, 6.24min/km

Kommentarer
Johanna

Vårruset är inte något jättebra lopp att göra en bra tid på just p.g.a. trängseln och folk som inte fattar att hålla lååångt åt sidan om de ska börja gå. Jag tycker du gjorde det bra i alla fall! :)

Datum: 2011-05-06 Tidpunkt: 07:20:34
Blogg/URL: http://curroergosum.ratata.fi
Märta

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

Datum: 2011-05-08 Tidpunkt: 14:23:41
Blogg/URL: http://smsalåna.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0