Sjukt jobbigt!

Sprungit ikväll, skönt att börja veckan med ett träningspass. Hade dock ingen aning om vars det var lämpligt att springa när man bor på Skogshöjd så vi chansade bara.
Råkade visst springa uppför ett jävla berg! Sjukt jobbigt, fick gå i flera jävla branta backar, galet! Annars var benen pigga, ökade ordentligt en raksträcka efter flera backar, sprang snabbare än S?! Ökade rejält på slutet också, men allt promenerande uppför backar gör ju att passet tog lång tid. Jaja, det var härligt ändå och jag vet ju att jag behöver träna backar, det går sjukt långsamt för mig uppför, förmodligen snabbare att gå!

4km, 33.05min, 8.16min/km, medelpuls 155, maxpuls 183

Kommentarer
Johanna

Konstigt att det här inlägget dyker upp på min bloglovin först idag. Tyckte det var lite konstigt att din vecka började på lördag ;)

Datum: 2011-05-14 Tidpunkt: 08:36:53
Blogg/URL: http://curroergosum.ratata.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0