Seg natt

Segt inatt. Tråkigt. Fick då vara där jag ville men då fungerar det ju inte i stället. Natten känns lååång, för jag råkade hoppa över första fikat. Trodde att detta skulle gå någorlunda smidigt men istället strular typ allt. Drygt, gillar inte att bara vänta på att någon ska lyckas fixa det. Suck!

Idag blir det inget spring efter jobb, jag ska bara hem och sooooova! Skönt. Inget spring på kvällen heller har jag tänkt. Mina ben var så taskiga mot mig så det är lika bra att de får vila också springer jag fredag morgon istället.

Ska bli skönt att komma hem. Även om det känns stressigt att flytta möblerna och tömma lägenheten. Men jag har ju förberett väldigt mycket, så det ska ju inte vara så mycket som är kvar som jag borde behöva packa ner tycker man. Och det är ju inte förrän söndag.

Ska ta hand om Pampas i helgen. Fre+lör. Mys!

Kommentarer
Sofie

haha men hankysar är alltid bra att ha, lika bra att passa på nu ju :D jag är SÅ trött idag!Har sjukt ont i knät sedan jag sprang i tisdags också, inte bra. Nu måste jag jobba, ska ta en dag ledigt från uppsatsen och bara transkribera idag, passar ju bra eftersom regnet bara öser ner. Hoppas det går bra att jobba natt! Hörs imorgon :) Puss

Datum: 2011-05-19 Tidpunkt: 07:50:45
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0