Hemma!

Så otroligt skönt att vara hemma igen, jag har längtat typ..sen innan jag for? Haha.
Margit-katten tog emot oss med sömnig blick. Mamma påstod att hon var pratig, men hitintills har hon bara sovit i soffan eller i våra knän och typ sagt hej ungefär. Sötkatt! ♥ Har längtat så mycket efter henne!
Har gjort i princip ingenting, så himla skönt. Ätit hemlagad mat(iofs ur frysen men den var ju hemlagad iaf;) höhö) och det var nice. Annars bara legat i soffan. SÅ SKÖNT!

Resten av helgen då..jo, jag ska försöka träna litegranna, hade egentligen tänkt springa ikväll men det kunde jag inte motivera mig till. Imorgon ska jag tömma och rengöra akvariet och packa ner de sista sakerna ur min lägenhet och flytta hit det som går. Sen ska älskade mamma firas imorgon kväll eftersom hon jobbar hela långa söndagen och då åker ju jag till Södertälje på kvällen.

Söndag är ganska oplanerad, kanske ska träffa J, och kanske ska lyckas fixa i ordning lite här hemma också. Känner att vi ligger lite efter när man bara är hem och vänder typ!

Känns skönt med en rätt oplanerad helg, för nästa helg ska mina möbler flyttas. Helgen efter det är det ju sista firmafesten, så då blir det ju två uppbokade helger.

Men nu blir det snart godnatt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0