A6 + Ikea

Idag blev det en liten tripp till A6 (ett shoppingcenter) och Ikea. Blev bara en snabbis in på Ikea, skulle köpa insynsskydd till fönstrena..hoppas att de räcker nudå, jag köpte 3 stycken. Kom just på ett fönster till som jag vill ha insynsskydd på. Jaja.
Nästa mission var en resväska till mig. Min gick ju som sagt var sönder på vägen ner..eller rättare sagt innan jag ens åkte. Tjohoo! Så vi gick på Coop, där jag först hittade en som passar super som handbagage som var på medlemspris, men jag insåg att jag inte får med mig speciellt mycket i den väskan, definitivt inte med mig alla kläder hem..men så stod den där, den perfekta, rosa, fina lilla väskan. Som jag hoppas går som handbagage också..Det var inte samma superpris men fortfarande inte dyr direkt. Så jag slog till på den, det fanns bara en!
Så nästa mission blir att få ner allt i den..höhö :P Men Sarah är ju expert på att packa höhö.

Jaha..det var dagen i stort det. Nu är det bara en dag kvar. På lördag åker jag...vill inte!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0