Tränat!!

Lyckades masa mig iväg till gymmet strax efter att jag vaknat igår. Hade först hela gymmet för mig själv men efter ett tag kom det dock två personer. Tror ni inte att jag då passade på att tappa balansen och trilla av balansbollen så jag slog in både huvudet å knät i väggen så det tjongade ordentligt..suck vad pinsamt.
Är en bula och alldeles blått på knät nu som gör ont :( dumt.

Blev iaf uppvärmning på löpbandet, hade inga skor så sprang/gick 1,2km bara. Fick blåsor under fötterna som gör satans ont nu!

Sen blev det mage, biceps, bröst, balansövning(haha) typ. blev nog runt 35 minuter, en mjukstart. Snorar fortfarande men känner mig inte hängig längre..tog det dock lugnt.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0