Springa, sprang, sprungit

Igår sprang Krajna och jag en sväng i solskenet. Det är ganska häftigt att det numera kan vara sol även på kvällen!
Första springturen på barmark, och på en sisådär 3-4 veckor. Känns tungt.
Sprang 9 minuter, gick 1 minut. Det  behövde nog både benen och flåset. För jag känner att mina terräng/vinterskor inte är så lämpade för asfalt/hårt grus. Längtar tills de nya skorna kommer!
Skönt att  vara igång igen, nu gäller det bara att hålla i det här tills det går bra och man längtar efter att springa igen!

5km, 36.14min, 7.15min/km

Kommentarer
YeNa

Hej :)

Jag svarar här också, vet ju inte om du kollar inlägget fler gånger. Jag fick till runt 25 små ägg- och baconmuffins tror jag :)

Datum: 2011-03-28 Tidpunkt: 21:22:32
Blogg/URL: http://newyena.blogg.se/
Britten

oj oj oj vad duktiga ni är..

Datum: 2011-03-29 Tidpunkt: 08:26:56
J

Men så rar du är! Det vore ju jättesnällt!

Datum: 2011-03-31 Tidpunkt: 14:57:07
Blogg/URL: http://villagunnismark.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0