Rastlös

Nä nu tycker jag att den här dagen ska gå lite fortare för nu har jag tråkigt :P Eller så är det så att jag bara börjar bli väldigt rastlös och lite nervig inför ikväll såklart. Humm. Vill inte vara det, men blir alltid det när jag ska på ett nytt ställe..suck.
Börjar bli hungrig också så jag längtar efter middag. Men först ska S sluta och komma hem innan det blir middag. Kändes länge till 16.30 just nu faktiskt..men det går nog fort.
Har inte sovit så mycket som jag ville men några timmar blev det ju. Och en låååång dusch. Orkade inte gymma eller nått idag. Hoppas på promenad sen.

Jaja, märks det att jag är uttråkad eller? Höhö. Blir nog bättre imorrn. Nu ska jag chatta lite med min Fia! ♥

Kommentarer
Curant

Vad gör du där nere i södern?

Datum: 2011-03-08 Tidpunkt: 11:46:34
Blogg/URL: http://www.teamhilltoft.wordpress.com
Mamma

Så tråkigt att det sen blev somd et blev, då du väntat och väntat :-(

kramar!

Datum: 2011-03-08 Tidpunkt: 16:11:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0