Back to reality

Tillbaka från fjällen. Känns både skönt och tråkigt. Det är väl alltid skönt att komma hem när man varit borta men det är så mysigt i fjällen och så tråkigt att vara tillbaka i verkligheten igen.
Första dagen var det jättesoligt och fint så det blev en tur på skotern, typ 6 mil. Andra dagen mycket, mycket sämre väder så vi åkte bara till Ica och handlade och tog oss en svängom bara i närheten liksom.
Också lördagen, då for vi tillsammans med de andra (så det blev 6st skotrar) till Kittelfjäll och åt lunch där, vidare till Klimpfjäll och sen tillbaka till Borgafjäll. Runt 22 mil!! Roligt var det. Fast vi trillade av. Och parkerade i en gran. Och grävde ner oss..
Men roligt hade vi!! Inga bilder dock..jag tog med kameran men använde den aldrig. Hum?!

Jo just, på min födelsedag fick jag först trisslotter av våra fina stugvänner! (lyckades vinna på 2!) och sen när vi kom in från vår lilla skotertur så stod där en bukett tulipaner!! ♥ TACK söt, och T&D! Ni gjorde min dag..

Idag är vi lediga, så också på fredag då min kära far fyller år!! Längtar hem..

Kommentarer
Tina

Fniss varsego..nog förstod vi att lite fina rosa och lila tulpaner skulle förgylla din dag :)

Datum: 2011-03-22 Tidpunkt: 15:45:53
Beffa

Hihi, jag blev jätteglad såklart!! <3

Datum: 2011-03-22 Tidpunkt: 19:51:42
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0